2013. július 11., csütörtök

PREXPORT Eső Ruha 2 részes Férfi - Jelenlegi ára: 19 900 Ft

PREXPORT Eső Ruha 2 részes Férfi
A termékről:
FIGYELEM!
LEÜTÉS ELŐTT KÉRDEZZ, MERT MÁSHOL IS HÍRDETEM!
Mérete L-es. (52-es bőrruha fölött hordtam)
Amennyiben ez nem kielégítő, úgy leütés előtt szívesen lemérem
a Vevő által kért módon.
Ha egy dögös fekete-szürke professzionális esőruhát szeretnél olcsón, ne keress tovább!
2 szezont használtam, gyermekvállalás és elhízás miatt vagyok kénytelen megválni tőle. Rendszeresen karban tartottam, vigyáztam rá. Soha nem buktam vele, nem sérült. Jópárszor mentett meg a bőrig ázástól, nagyon jó esőruha! Mivel két részes, gyorsan és kényelmesen bele lehet ugrani, én a szintén meghírdetett 52-es bőrruhám fölött hordtam szükség esetén. Egy ügyes megoldással a
felső rész átkapcsolható az ülep alatt, így még ha bele is tudna kapni a szél (nem tud, mert szépen simul) akkor sem tudja felhajtani.
Ennél jobb esőruhát nem kívánhatnál magadnak!
A képeken az eladás tárgyát képező termék látható.  
Kapcsolattartás:
Az e-mailen való kapcsolattartást preferálom, de többnyire telefonon is elérhető vagyok, de beszélhetünk Skype-on, Viber-en stb. Rugalmas vagyok..
Átvétel/posta/futárszolgálat:
Személyes átvételre Budapesten van lehetőség a XIV kerületben, ha postán-futárszolgálattal küldöm a terméket annak költsége a vevőt terheli. A vevővel való egyeztetés után közösen választunk a szállítási lehetőségek közül.
Fizetés:
Személyes átvétel alkalmával készpénzben. Postázás esetén banki átutalással. Utalást követő munkanapon postára adom (ill. futárszolgálat) a vásárolt terméket.
FONTOS!
Az aukció lezárását követő három munkanapon belül sor kell kerüljön az adás-vételre, illetve amennyiben az postán/futárszolgálaton keresztül zajlik, úgy a vételár+postaköltség ezen az időkereten belül meg kell érkezzen. Ellenkező esetben az adás-vételt sikertelen/semleges ill. negatív értékeléssel zárom.
Erre a megkötésre sajnos szükség van, korábbi negatív tapasztalatok miatt.
Csak akkor licitálj/üsd le, ha meg kívánod vásárolni a terméket. Köszönöm!


Jelenlegi ára: 19 900 Ft

Az aukció vége: 2013-07-30 09:28
. PREXPORT Eső Ruha 2 részes Férfi - Jelenlegi ára: 19 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése