2013. április 28., vasárnap

Samsung Galaxy Mini Jó állapotban 1 ft NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!
Tárgya egy Samsung S5570 Galaxy Mini mobiltelefon.
A képeken látható állapotban.
Akkumulátor: Nekem két teljes napot bírt ki úgy, hogy megállás nélkül telefonáltam, játszottam.
                     Nyilván, jóval többet bír, ha nincs megállás nélkül piszkálva. Eredetileg a
               készenléti órák száma 570, én 200-at írtam, mivel a telefon közel egy éves.
Garancia fél év volt rá, így lejárt. A készülék gyárilag kártyafüggetlen.
Kamerája egész jó, én meg voltam vele elégedve.
Zenelejátszó is nagyon meggyőző, hangos, tiszta, nagyon jól szólnak a hangfalak.
A vásárló egy mobiltelefont és egy akkumulátor töltőt fog kapni. +1000Ft-ért tudom adni az USB-csatlakozót, ugyanis az nekem is külön pénzembe került, nem járt a telefonhoz, illetve ugyanígy a headset-tel, +1000Ft a vevő terhére.
Ha bármi kérdése adódna, kérem bátran írjon, szívesen válaszolok!
Az aukciót 1 Ft-ról indítom, megfelelő összegnél lezárom.
Csere szóba jöhet, várom az ajánlatokat.
Utánvét nincs!!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-05-16 07:54
. Samsung Galaxy Mini Jó állapotban 1 ft NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése