2013. augusztus 29., csütörtök

ASUS HD 5970 !!! NMÁ !!! 10 NAP !!!!! CSERE !!!!!! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Eladó egy Asus HD 5970 videokártya, mely lehet, SZERINTEM HIBÁS !!!
Tartozásba kaptam egy barátomtol.
Nemrégen szervizben végzett BGA reball lett rajta végezve.
Gép épitésbe kezdtem nemrégen de elfogyott a pénz és  váratlan kiadások miatt elkell adnom a megmaradt, még nem értékesitett részeit.
Nekem volt hogy az egész gép be sem kapcoslt, magyarán amikor beakartam kapcsolni a gépet, volt hogy még a proci ventilátor is leált, meg minden venti ami a gépben volt.
Ennyit tudok rola.
CSERE KOMOLYABB VODÁS VAGY Független érintós telora érdekel!!
Pl: Samsung omnia2, vagy samsung pixon2, ilyesmi.
-Átvétel, Szállítás:
Mindenkinek javaslom a személyes átvételt. Azonban, ha a távolság miatt ez nem megoldható, előre utalás esetén,  postázom!
Nagyon fontos!  
Kérem, csak azok licitáljanak, akiknek a termék vételára rendelkezésükre áll, és 3 napon belül, az adásvételt le tudjuk bonyolítani.
A termék visszavásárlásra, cserére , reklomáciora NINCS  lehetőség. Semmilyen indokkal sem.



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-08 20:33
. ASUS HD 5970 !!! NMÁ !!! 10 NAP !!!!! CSERE !!!!!! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése